zaterdag 4 januari 2014

Review: Catrice mono oogschaduws

Hoe fijn is het als er hele betaalbare én goed gepigmenteerde oogschaduws zijn die ook nog eens makkelijk te verkrijgen zijn? Ik vind het geweldig. Catrice is zeker een goed voorbeeld hiervan en is in iedere Kruidvat en Trekpleister te vinden.
Ik had al wat oogschaduwpalletjes van dit merk maar naar de mono oogschaduws keek ik eigenlijk nooit zo om. Toch is het heel leuk om zelf kleuren te combineren en nu heb ik alweer tien oogschaduws, zo goed bevallen ze mij.


De oogschaduws zitten in doorzichtige, simpele, kleine doosjes en elk doosje bevat 2 gram. 

Sorry voor de slechte kwaliteit van alle foto's, ik heb helaas geen camera tot mijn beschikking en maak alle foto's met mijn mobiel. 






En dan de swatches:



vlnr: 

The Captain Of The Black Pearl
Saw It On Blue Tube
Blackwood Forest
Golden Evergreen
Go, Charlie Brown!
Plum Up The Jam
Oh, It's Toffeeful!
Fancy A Coppa Tea?
John Lemon
Carrots Of The Carribean 



Voor zover als je het kunt zien, zie je dat de shimmery kleuren het minste pigment bevatten. De overige kleuren zijn goed gepigmenteerd en makkelijk te blenden.
De zwarte kleur is heel mooi om als eyeliner te gebruiken wat ik ook vaak doe. Ook kan je hier mooie smokey eyes mee maken. De shimmery kleur Fancy A Coppa Tea heeft een warme, bronskleurige ondertoon en is vooral mooi als highlighter in je binnenste ooghoek. De bruine kleuren gebruik ik elke dag en passen heel mooi bij elkaar, de roodbruine kleur Plum Up The Jam is heel mooi, met zijn subtiele gouden glinstertjes. 

Ik hoop dat jullie er ondanks de slechte kwaliteit van de foto's er toch nog wat aan hebben gehad!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten